Luk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

  • Få tilbud før andre kunder
  • Følg med i nyheder om mønter, sedler og medaljer
  • Få besked om events og arrangementer
Tak for din tilmelding 
Udfyld venligst dine informationer
Udfyld venligst dine informationer

NYHEDER Guldmønter Sølvmønter Sølvmedaljer Forgyldt Møntsæt Antikke mønter Tilbehør SLUTSPURT

KUNDESERVICE/ ORDRETELEFON
77 30 20 10

Man. - Fre.: 10.00 - 16.00



Ved at klikke på boksene kan du ændre tekst størrelsen.

Reklamation og returnering

Læs mere om reklamation og returnering

 

Reklamation
Ved reklamation kontakt altid kundeservice før du sender produktet retur. Skriv tydeligt på forsendelsen eller i vedlagt brev at det drejer sig om en reklamation. Skriv gerne et par linier om hvad der er galt med produktet, også selvom det måtte være indlysende. Sørg for at produktet returneres præcis i den stand, du modtog det.

Returnering
Du har 14 dages fortrydelsesret på alle dine forsendelser. Du kan i ro og mag kigge på dit samlerobjekt, og hvis du ikke er tilfreds med dit samlerobjekt, kan du returnere det inden for 14 dage. Ved returnering af et produkt er det dig selv, der har ansvaret for, at produktet kommer os i hænde. I overensstemmelse med loven om fjernsalg og dørsalg er det kunden selv, der skal betale eventuelle omkostninger i forbindelse med returneringen af et produkt. Hvis der er sket en fejl fra vores side bedes du kontakte vores kundeservice, og de hjælper dig med at finde en løsning. Ønsker du at afslutte en samling i forbindelse med en returnering, bedes du venligst give besked om dette i forbindelse med, at du returnerer produktet. Sørg for at produktet returneres i samme stand som du modtog det og vedlæg original faktura, alternativt oplys som minimum dit 10-cifrede kundenummer.

Reklamationer og returneringer skal sendes til:

Mønthuset Danmark
Postboks 2167
1016 København K

Bemærk: Sørg for at dit navn, kundenummer og fakturanummer fremgår tydeligt af returforsendelsen, send helst original fakturaen med tilbage. På den måde ved vi med sikkerhed hvem afsenderen er og evt. fejl undgås. Angiv gerne hvori fejlen på produktet består, og om du ønsker at bytte det til et andet samlerobjekt, altså lave en reklamation.
For at kunne bestille hos os skal du have adresse i Danmark da vi på nuværende tidspunkt ikke har mulighed for at levere uden for Danmark. Har du flere spørgsmål, hjælper vores kundeservice dig gerne. Du kan kontakte os på tlf. 77 30 20 10.

Hvis du har betalt din bestilling med kreditkort og du ønsker at returnere, vil beløbet blive returneret til dit kort.


« Tilbage